dijous, 26 de juny del 2008

dames amb paraigües i carreteres


JOSEP ALUM torno de Girona cap a Blanes. La benzinera en la qual volia aturar-me a canviar el suc de les olives està envoltada d'obres i decideixo que intentaré aguantar fins arribar a casa. Més endavant, però, a causa de les mateixes obres (ampliació de la N-II) em trobo una nova i llarga retenció. La necessitat fisiològica va esdevenint cada vegada més molesta. Visualitzo el trajecte i, ai las!, ja no em queda cap més benzinera fins arribar a Blanes. Decideixo que m'aturaré en algun dels molts caminets o trencants que hi ha a la carretera. Però, tampoc! Van passant els quilometres i a tots ells hi veig alguna senyoreta amb faldilla curta i paraigües (avui, després de tanta pluja el sol apreta de valent) o bé una cadira buida fent palès que no massa lluny està oferint algun servei.
Des de la cruïlla de les Mallorquines fins a Tordera el panorama es va repetint. El record de l'escridassada que vaig rebre una vegada en dir-li a una senyoreta amb paraigües que m'aturava per donar un cop d'ull als ous de reig i no pas per sol·licitar els seus serveis m'ha fet desistir de la idea inicial. Finalment, aguantant tot el que he pogut, he arribat a casa.
Sóc dels que no tenen massa prejudicis. Penso que mentre no es perjudiqui o no es faci mal a ningú, cadascú pot guanyar-se les garrofes de la manera que vulgui o pugui. El mateix penso, també, de la llibertat de cadascú a resoldre les seves pulsions o necessitats sexuals, sense caure en comportaments aberrants o coartar la llibertat dels altres.
Només recullo un fet objectiu: des que s'ha inaugurat el tram d'autovia de la N-II entre Caldes i Fornells les dames del paraigües han desaparegut d'aquell sector i es concentren en el tram de la Nacional que travessa la Selva entre Sils i Tordera. Així, si un es deixa portar, ni que sigui mínimament per l'efecte tafaner, pot badar entre 15 i 20 vegades en un recorregut de menys de 10 quilometres. Els Mossos d'Esquadra, amb seguretat, deuen tenir alguna altra estadística de frenades brusques, topades per darrere o sortides de pista. Aquells, però, que estiguin especialment capficats per aquestes qüestions, no haurien de preocupar-se massa. El problema se'ls solucionarà ben aviat: quan aquest tram es desdobli i es converteixi en autovia. Res millor per lluitar contra la prostitució a les carreteres que convertir-les en autovies i autopistes! És car però eficaç. Decididament a les senyoretes amb paraigua pel que fa a la N-II entre Tordera i Girona i a les noves connexions entre Palafolls, Blanes i Lloret, els esperen temps difícils.?
Diari de Girona